Інструкція керівнику ветеринарної клініки
Ви не керівник клініки?
Це інструкція для керівника закладу ветеринарної медицини (ліцензіата). Це може бути директор ТОВ, лікар-ФОП тощо.
Якщо ви працевлаштовані у клініці, яка вже авторизована у Реєстрі, будь ласка, скористайтесь Інструкцією для ветеринарного лікаря.
Для того, щоб розпочати роботу з Єдиним реєстром домашніх тварин, спочатку потрібно авторизувати у Реєстрі ваш заклад ветеринарної медицини.
Авторизувати ветеринарну клініку чи кабінет може винятково керівник (ліцензіат), він же вносить до Реєстру своїх Агентів — ветеринарних лікарів, які реєструватимуть тварин. Після цього ветеринарні лікарі цього закладу зможуть авторизуватись у Реєстрі і дозаповнити дані про себе.
Щойно дані хоча б про одного ветеринарного лікаря авторизованого закладу з’являться у Реєстрі, заклад стане готовим до початку кампанії з реєстрації домашніх тварин. Старт кампанії заплановано на початок 2025 року.
Інструкція керівникам закладів ветеринарної медицини
ЕТАП 1. Заповнення заяви
Для цього потрібно до 30 хвилин!
Крок 1
Переконайтесь, що у вас під рукою:
– комп’ютер з мережею інтернет;
– диплом про вищу ветеринарну освіту;
– копія Заяви на отримання ліцензії на ветеринарну діяльність;
– Рішення про одержання ліцензії на ветеринарну діяльність;
– дані про місце провадження практики;
– КЕП ФОП чи юридичної особи (ліцензіата), не плутати з ЕЦП/КЕП фізичної особи;
Для максимально коректної роботи сервісу рекомендовано використовувати файлові ключі або ключі на захищених носіях.
Усі документи в наявності? Переходьте на Крок 2.
Крок 2
Перевірте актуальність даних у Рішенні про одержання ліцензії на ветеринарну діяльність: адреса, зафіксована у Рішенні, має збігатись із фактичною адресою вашої ветеринарної клініки чи кабінету.
Якщо адреса збігається: переходьте до Кроку 3.
Якщо адреса НЕ збігається — оновіть дані, скориставшись державним порталом Дія, а потім переходьте до Кроку 3. Це не забере багато часу.
Крок 3
Перейдіть до Єдиного державного реєстру домашніх тварин і натисніть «Увійти до кабінету».
Крок 4
Введіть у поля, що з’явились, такі дані:
– ПІБ
– номер мобільного телефону
– дату видачі та номер Рішення про одержання ліцензії на ветеринарну діяльність
– дані про клініку: назву, адресу (що збігається з адресою, зазначеною у Рішенні про одержання ліцензії на ветеринарну діяльність)
– Google-координати вашої клініки
– посилання на вашу електронну систему запису на прийом (якщо є)
– логотип клініки
Зверніть увагу: дані заяви зберігаються у чернетку лише після того, як Ви заповнили першу сторінку та натисли кнопку “Далі”. Ви можете повернутись до цієї чернетки в будь-який час і дозаповнити заяву.
Впорались? Переходьте до Кроку 5!
Крок 5
Підпишіть заповнені вами дані за допомогою КЕП ліцензіата і натисніть кнопку «Надіслати».
Готово! Очікуйте на відповідь від Держпродспоживслужби впродовж 10 робочих днів.
ЕТАП 2. Завершення авторизації
Коли отримаєте підтвердження від Держпродспоживслужби — виконайте ще декілька кроків.
Крок 6
Вкажіть Агентів з реєстрації тварин, які будуть безпосередньо вносити дані про тварин у реєстр.
Хто може стати Агентом: ви (якщо ви ветеринарний лікар), найманий ветеринарний лікар.
Увага: якщо ви одночасно є і керівником ветеринарної клініки/кабінету, і ветеринарним лікарем, вам не потрібно додатково авторизувати себе Агентом — ви стаєте ним автоматично після авторизації ветеринарного закладу. Вказати потрібно інших Агентів, які працюють у вашому ветеринарному закладі (якщо такі є).
Для внесення Агента оберіть послугу «Внесення та видалення користувачів» у вашому кабінеті.
Після цього вам потрібно вказати ПІБ кожної особи, яка стане Агентом, її РНОКПП, дату народження та email. Після внесення цих даних вам потрібно підписати їх вашим КЕП.
Після цього повідомте вказаних вами Агентів, що їм необхідно зайти до Реєстру, пройти авторизацію у свій кабінет за допомогою свого електронного підпису (ЕЦП/КЕП) та дозаповнити інформацію про себе.
Крок 7
Агенти автентифікуються / заходять у Реєстр за допомогою свого електронного підпису.
Для завершення авторизації Агенту будуть потрібні:
– комп’ютер з інтернетом
– електронний підпис (ЕЦП/КЕП)
– дані про освіту
– сертифікат про підвищення кваліфікації за графіком.
Після авторизації Агент матиме свій кабінет у Реєстрі. Вносити дані про тварин Агент зможе у тому числі через інтерфейси ветеринарних систем-партнерів — наразі це JetVet, ENOTE, Animal-ID.net та Bubibo.
Готово!
Вітаємо вас! Відтепер ваша клініка чи кабінет зможе реєструвати домашніх тварин у Єдиному державному реєстрі домашніх тварин!
Будь ласка, стежте за оголошеннями про старт кампанії з реєстрації домашніх тварин — вона запланована на початок 2025 року.
ВІДЕОІНСТРУКЦІЇ
Авторизація державного закладу ветеринарної медицини
Авторизація приватного закладу ветеринарної медицини
Авторизувати ветеринарну клініку
Реєстр домашніх тварин допоможе збирати та аналізувати актуальну інформацію про домашніх тварин, ефективніше контролювати рівень вакцинації від небезпечних хвороб, а також формувати культуру відповідальних власників, які належно піклуються про своїх улюбленців.