Ветсистеми, через які можна реєструвати тварин
Державні лікарі ветеринарної медицини, які стали Агентами з ідентифікації та реєстрації, можуть реєструвати тварин через державний інтерфейс.
Ветеринарні лікарі приватної практики / приватних ветклінік можуть скористатись одним з ІТ-сервісів, які стали партнерами проєкту та інтегрували модуль Реєстру в свій інтерфейс. Наразі на фінальному етапі роботи перебувають ветеринарні інформаційні системи Jet.Vet, ENOTE, Animal ID, BuBiBo. Ці ветсистеми будуть підключені найближчим часом.
Якщо ваша ветеринарна клініка користується одним із цих ІТ-сервісів у повсякденній роботі, ви може реєструвати тварин у Реєстрі, не виходячи з вікна звичної програми.
Незалежно від вибору ветсистеми, ви не здійснюєте за це додаткову плату у своєму тарифному плані. Постанова Кабінета Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту з проведення ідентифікації та/або реєстрації домашніх тварин» визначає, що процедура проведення реєстрації домашньої тварини є безоплатною.
У випадку, якщо ви зіткнетеся з додатковим стягненням коштів з боку ветсистеми за можливість користуватись Єдиним державним реєстром — повідомте нам про це через форму «Надіслати звернення», розташовану внизу сторінки. Ветсистема, яка порушила умови співпраці з державним проєктом, буде відключена від Реєстру.
Якщо ви не знайшли сервіс, яким звикли користуватись у повсякденній роботі, ви можете звернутись до розробників своєї ветсистеми з пропозицією приєднатися до державного проєкту з запровадження ідентифікації та реєстрації домашніх тварин. Єдиний державний реєстр має відкритий програмний інтерфейс (API), і стати партнером проєкту може будь-який ІТ-провайдер послуг для ветеринарних лікарів, який працює згідно з вимогами українського законодавства.
Як ветсистема може приєднатися до проєкту?
Крок 1
Ознайомтеся з публічною технічною документацією щодо функціональності Реєстру та загальних вимог до реалізації
Крок 2
Надішліть запит на отримання токену через форму на підключення до Реєстру.
Крок 3
Ознайомтеся з технічною документацією, яка надійде після обробки вашого запиту, та отримайте доступ до тестового середовища Реєстру та каналу служби підтримки.
Крок 4
Оцінить можливості для реалізації обов’язкового функціоналу Реєстру та забезпечення безпеки даних.
Крок 5
Після реалізації інтеграції Реєстру і внутрішньої перевірки готовності та сумісності розробленого функціоналу, подайте Заявку на Первинне тестування.
Крок 6
Отримайте на електронну пошту, вказану в вашій Заявці результати Первинного тестування Реєстру, яке проведе Адміністратор реєстру (Держпродспоживслужба). Якщо в ході Первинного тестування будуть виявлені невідповідності, їх перелік та пропозиції щодо усунення (за можливості) міститимуться у надісланому Висновку. Після усунення невідповідностей поверніться до Кроку 5 і подайте повторну Заявку на Первинне тестування. Якщо невідповідностей немає, ви отримаєте запрошення на Приймальне тестування.
Крок 7
Пройдіть Приймальне тестування, яке відбувається в онлайн-режимі і складається з презентаційної частини (демо) та безпосереднього тестування за сценаріями, і отримайте висновок Комісії і Шаблон договору на приєднання до Реєстру.
Крок 8
Підпишіть договір і отримайте доступи до продуктового середовища.
Крок 9
У разі доопрацювання додаткових функцій або появи нових обов’язкових модулей та необхідності в доопрацюваннях, повторіть пункти з 5 по 8.